środa, 22 stycznia 2014

Trochę o mnie.

Hej!
Postanowiłam napisać post, w którym trochę opiszę Wam siebie. 

• Zacznę od tego, że mam 15 lat i mieszkam pod Poznaniem.

• Uwielbiam tańczyć. Robię to od pierwszej klasy podstawówki. Niestety aktualnie mam przerwę, bo odeszłam ze starego klubu, żeby pouczyć się czegoś innego, potem miałam problemy z kolanami, a teraz nie umiem sobie znaleźć miejsca.

• Mam kilkoro przyjaciół, którzy są dla mnie wszystkim.

• Jeżdżę na snowboardzie.

• Zawsze kiedy mam się uczyć lub odrabiać lekcje, znajduję mnóstwo inych rzeczy do zrobienia. 

• Jestem kwiatonator i mam najlepszą rodzinę ever (kwiatonators)

• Nigdy nie słuchałam jednego, konkretnego rodzaju muzyki. Wszystko po trochu.

• Oglądam dużo seriali i anime.

• Zawsze chciałam pojechać do Hiszpanii 

• Nienawidzę ludzi, którzy mają coś do kogoś, ale im tego nie mówią tylko się obrażają i myślą, że czlowiek się domyśli o co chodzi i ludzi, którzy nie potrafią przyznać się do błędu.

Myślę, że na tą chwilę tyle wystarczy :) 
Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej zapraszam tutaj:



See you!

1 komentarz:

  1. Świetnie :) zapraszam do mnie kiri1998crazylife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń