poniedziałek, 27 stycznia 2014

Niedługo ferie.

Cześć! 
Wam też weekendy tak szybko mijają? Na szczęście został mi ostatni tydzień nauki, a potem długo wyczekiwane przeze mnie ferie. Mam zamiar wykorzystać te dwa tygodnie w 100%. Zlot kwiatonators w Poznaniu z moimi mordkami, wyjazdy z przyjaciółmi, nocki, sesje zdjęciowe, duuużo zabawy, a w drugi tydzień wyjazd w okolice Zakopanem i jazda na snowboardzie. Can't wait! Z gór zobaczycie pewnie mnóstwo fotek. 
Mam nadzieję, że trochę też odpocznę, bo później nowy semestr i trzeba się wziąć do pracy. W końcu to trzecia gimnazjum, więc w kwietniu testy.
A Wy jak spędziliście lub zamierzacie spędzić ferie? :) 

31 komentarzy:

  1. Świetny blog. Kocham czytać ciekawe posty i z pewnością będę tu częściej zaglądać.
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, ale coś za duże jak na tego bloga, radzę coś z tym zrobić, bo to nie wygląda estetycznie :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś rację, dziękuję bardzo za radę, już zmieniłam :D

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już obserwuję i liczę na to samo :)

      Usuń
    2. Zaobserwowałam, ale ty chyba nie :)

      Usuń
  6. ja też za 4 dni mam ferie :D
    śliczna czapka *.*

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, ten krajobraz za Tobą wygląda zupełnie jak miejsce niedaleko mojego domu! Identycznie :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna, a do tego ładny blog, dziękuję za wizytę u mnie. ♡♡
    Obserwuje, liczę na to samo.

    www.juliaszymanczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłabyś zainteresowana zrobieniem nagłówka? Mam już ferie i mogę przyznać, że trochę mi się nudzi, zrobię to całkowicie za darmo, bo widzę, że Twój blog go potrzebuje. Jeśli jesteś zainteresowana, napisz komentarz przy jakimś poście na moim blogu.
    www.juliaszymanczyk.blogspot.com ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) a ten post świetny ;3 śliczne zdjęcia ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w baner Sheinside na moim blogu?
    Odwdzięczę się obserwacją. To dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam.

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia! Jakim aparatem były robione? :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  13. mi ferie niestety się pomału kończą :///
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że ja od poniedziałku wracam do szkoły ;c

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia, ja ferie zaczynam dopiero 17 lutego ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/ klikniesz w baner sheinside? dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dopiero będe mieć ferie :) ślicze zdjęcia <3
    obserwujemy ?
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju zdjęcia są piękne!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam ferie od jutra <3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się akurat kończą ferie :(
    Śliczne zdjęcia < 3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetnego bloga, miło by było gdybyśmy się obserwowały! (zacznij ja na pewno się odwdzięczę)
    Jeśli klikniesz w banner reklamowy sheinside na moim blogu to sprawisz, że się uśmiechnę! :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    http://kwitnacalilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ferie w łóżku z gorączką prawie 40* :( Obserwujemy?
    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń